Kaupungin infotilaisuus tapahtumajärjestäjille
Tapahtuma-alan asiantuntija: askarruttavatko elintarvikeilmoitukset, jätehuoltosuunnitelma tai alueen käyttöluvat? Pohditko, miten voi hakea kaupungin tapahtumakumppanuutta tai avustuksia? Entä miten etenee se kuuluisa yhden luukun periaate?
Tule kuulemaan tietoiskuja siitä, mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon, kun suunnittelet tapahtuman järjestämistä Helsingissä. Tilaisuuden jälkeen pääset kysymään myös suoraan asiantuntijoilta (mahdollisuus kysymyksiin ainoastaan paikan päälle saapuville).
Ohjelma
Tiistaina 26.2.2024 12:30 - 15:00
12.30-13.00 Kuulumisia, kahvia ja pullaa
13.00 Avaussanat
13.05-13.30 Tapahtumapaikkojen kehitystyö
1. Torit ja aukiot
2. Lyhytaikaisten sisätilojen vuokraus ja Varaamo
13.30-14.30 Tapahtumaluvat ja ilmoitukset
3. Sähköinen asiointi: kuuluisa yhden luukun periaate
4. Alueen käyttö ja liikennejärjestelyt
5. Meluilmoitukset
6. Elintarvikeilmoitukset ja talousvesi
7. Jätehuoltosuunnitelma
8. Tapahtumaturvallisuus: yleinen turvallisuus, pelastussuunnitelma ja ilmoitukset poliisille
14.30-14.55 Tapahtumakumppanuudet ja avustukset
9. Tapahtumakumppanuuksien kriteerit ja hakuprosessi
10. Avustusten hakeminen
14.55-15.00 Tilaisuuden päätössanat ja yhteenveto
15-15.30 Paikalle saapuneella yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja tavata puhujia.
Voit ilmoittautua paikanpäälle täältä tai seurata tapahtumaa etänä Helsinkikanavalta.
https://www.helsinkikanava.fi/fi
Tapahtumapaikka / Venue
Jaa valitsemassasi palvelussa:
Stadissa.fi tarjoaa vinkkejä vapaa-aikaan vuoden ympäri.
Voit vinkata mukaan tapahtuman tai uutisen Helsingin seudulta.










































































