Markkinointiliiton Kasvuaamu
Hinta: maksuton, vaatii ilmoittautumisen
Ajankohdat:
Tapahtumasta:
Markkinointiliiton Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi!
Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton mutta vaatii ilmoittautumista etukäteen.
Menestystarinansa jakavat:
Case Neste: Tositarinoita markkinoinnin mittaamisesta
Mika Hyötyläinen, Vp of Marketing & Service Design, Marketing & Services Neste
”Olisi mukava sanoa, että markkinoinnin mittaaminen on oikotie markkinoinnin onneen, mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Puheenvuorossa kuulet markkinoinnin mittaamisen perusteista, mitä siinä tulee ottaa huomioon, miten pääset alkuun ja mitä tapahtuu, kun kaikki menee pieleen.”
Case Kämp Collection: Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen henkilöstöä osallistaen
Krista Syväkari, Liiketoimintajohtaja, Kämp Collection Hotels Oy
”Kämp Collection Hotels on valikoima luksus- ja lifestylehotelleja, joita yhdistää odotus korkeasta ja ainutlaatuisesta asiakaskokemuksesta. Esityksen tavoitteena on kuvata yhtiön tapa ja keinot johtaa asiakaskokemusta henkilöstöä osallistaen
sekä, mitä tarkoittaa brändillä johtaminen mission ja arvojen mukaisesti, merkityksellinen henkilöstökokemus keskiössä.”
Case 100 syytä matkailla Suomessa
Minna Koivurinta, Account director & partner, Drama Queen Communications
”100 syytä matkailla Suomessa on kampanja, jossa matkailualan organisaatiot rohkeasti ryhtyivät moderniin markkinointiyhteistyöhön kasvattaakseen kotimaisen matkailun suosiota ja kehittääkseen toimialaa vastaamaan nykyajan haasteisiin. Puheenvuorossa pääset kuulemaan, kuinka toteutettiin kampanja, joka tavoitti sosiaalisen median kautta yli miljoona suomalaista.”
https://www.markkinointiliitto.fi/tapahtumat/kasvuaamu-helsingissa-10-5-2019/
https://www.facebook.com/events/2194833140828417/
Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton mutta vaatii ilmoittautumista etukäteen.
Menestystarinansa jakavat:
Case Neste: Tositarinoita markkinoinnin mittaamisesta
Mika Hyötyläinen, Vp of Marketing & Service Design, Marketing & Services Neste
”Olisi mukava sanoa, että markkinoinnin mittaaminen on oikotie markkinoinnin onneen, mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Puheenvuorossa kuulet markkinoinnin mittaamisen perusteista, mitä siinä tulee ottaa huomioon, miten pääset alkuun ja mitä tapahtuu, kun kaikki menee pieleen.”
Case Kämp Collection: Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen henkilöstöä osallistaen
Krista Syväkari, Liiketoimintajohtaja, Kämp Collection Hotels Oy
”Kämp Collection Hotels on valikoima luksus- ja lifestylehotelleja, joita yhdistää odotus korkeasta ja ainutlaatuisesta asiakaskokemuksesta. Esityksen tavoitteena on kuvata yhtiön tapa ja keinot johtaa asiakaskokemusta henkilöstöä osallistaen
sekä, mitä tarkoittaa brändillä johtaminen mission ja arvojen mukaisesti, merkityksellinen henkilöstökokemus keskiössä.”
Case 100 syytä matkailla Suomessa
Minna Koivurinta, Account director & partner, Drama Queen Communications
”100 syytä matkailla Suomessa on kampanja, jossa matkailualan organisaatiot rohkeasti ryhtyivät moderniin markkinointiyhteistyöhön kasvattaakseen kotimaisen matkailun suosiota ja kehittääkseen toimialaa vastaamaan nykyajan haasteisiin. Puheenvuorossa pääset kuulemaan, kuinka toteutettiin kampanja, joka tavoitti sosiaalisen median kautta yli miljoona suomalaista.”
https://www.markkinointiliitto.fi/tapahtumat/kasvuaamu-helsingissa-10-5-2019/
https://www.facebook.com/events/2194833140828417/
Tapahtumapaikka / Venue
Salomonkatu 15
00100 Helsinki
Jaa valitsemassasi palvelussa:
Stadissa.fi tarjoaa vinkkejä vapaa-aikaan vuoden ympäri.
Voit vinkata mukaan tapahtuman tai uutisen Helsingin seudulta.







































































